i follow you -->

Tuesday 13 December 2011

SPM is over !



HIPPP HIPPP HOREEYY! SPM is OVER!  Akhirnye aku bukan budak sekolah lagi. Korang tahu betapa gembiranya aku time ni? Conteng-conteng baju & baling-baling tepung :) Hari terakhir aku pakai baju sekolah, lepas ni takde daa :') Pasni kite dah tak same-same macam kat sekolah lg, huhh dalam mase yg same aku tak boleh tipu perasaan aku, aku sedih dengan PERPISAHAN kita. Aku harap kite semua still CONTACT2 okeyh? Aku sayang semuanya <3 Korang ar kelas paling BEST aku penah masuk. Semuanya kite harungi same2, ketuk ketampi ramai-ramai mase tak siap keje BI kan? walaupun malu tp seronok. Kelas lain selalu cakap kelas kite SPORTING & BEST. Memang pon, gaduh-gaduh kite pon tak payah kene pujuk, nanti okey sendiri kan? Korang jangan lupe aku okey? Nanti pas RESULT SPM kua, kite pegi buat REUNION ok? Kite imbas kembali masa kita bersama-sama :) Seronok. Happy sangat satu kelas ngn korang. Korang tahu tak masa aku dapat tahu aku masuk 4BUDI, aku demam sebab aku terpisah dgn kawan yang lain, tapi aku silap. Aku terhibur sangat satu kelas ngn korang. Dah macam family sendiri. Korang semua sentiasa dihati aku. I LOVE YOU ALL.
*KENANGAN 2010-2011 <3