i follow you -->

Sunday 16 October 2011

Aku Sedih

nape dengan hidup aku sekarang? nape allah duge aku banyak sangat, dari aku lahir sehingga kini aku tak pernah rase betul-2 gembira macam mane orang lain rase. nape aku dicipta dengan dengan banyak dugaan? aku juge manusia biase. aku cube lupekan masalah aku dari kecil, tapi sekarang aku diberitahu sesuatu yang cukup buat aku terjatuh dan menangis. aku sakit buah pinggan dan kemungkinan hati aku sakit. aku dah tak boleh aktif macam dulu, aku cepat penat. di saat aku terjatuh seperti ini, ada kah kawan-2 aku membantu aku? tiada. aku cume sesal. di mana kawan-2 yang aku sanjung? mungkin saat jasad aku terkujur baru dorang sedar kehilangan aku? yaallah, aku sayang semua orang. aku tahu korg patut gembira bkn sedih seperti aku, korang sehat, korg harus abiskan mase remaje dgn kegembiran. saat aku lihat dorang bahagia aku turut merase walaupun hati aku menangis, ape dorang sedar tu semua?  susah aku nak meluahkan ape yg aku rase. aku takut dorang akan cakap aku macam-2. aku berharap aku takkan senang lagi berkawan lepas ni. seandainya aku pergi dulu, aku harap korang tak rase sedih mcm mane aku rase, korang tahu tak sedih aku ni sakitt sgt, sakit dri penyakit yg aku hidap ni! korang tak rase, dan aku harap korang tak rase. aku diberi dugaan sejak 3 hari aku dilahirkan, korang tak mcm aku, hidup kita jauh berbeza dan aku takkan bagi korang rase dunia aku yg terseksa ni! sakittt! aku menaip ni semua dalam air mate dan kesesakan nafas aku untuk meluahkan segala. aku bukan mintak dihargai, tapi aku nak rasa disayangi oleh kawan-2.