i follow you -->

Friday 14 October 2011

Watching Al Hijab At Jusco Bukit Raja.

Hari rabu 12.10.2011 aku g tengok wayang dengan nana, berdue je. Kiterang amik seat couple, sebab takot. Kiterang tengok cite Al-Hijab mang seram gile babi ah. Leh plak mase masuk wayang tu sume usha kiterang sebab amik seat couple, ape peduli kan? selipar fipper nana lak tercabut sebab aku pijak. haha SORRY! time cite tu start sampai habis, asik menjerit jee. tp kiterang kua awal 30 minit. huhuhu. Kua je wayang tu kiterang berdue je kat lorong2 tu, leh sesat lak, banyak gile lorong, haha tak jumpe pintu utama pon, takot2 pon sempat lagi snap2 picture kat lorong tu ;p memang kelakar plus takot ah! balik lak usha IRWAN FIKRI, haha dak FB die tgh makan ngn member die kat meru, saje jee kaco die, jerit2 name die tapi die tak tahu tu kiterang, haha. sorry. Pastu g antar helmet lalu satu lorong kelapa sawit ni, gelap gile babi, aku taknak lalu, tapi nana kate lalu je takdepape, kiterang pon lalu, mengaji2 lah aku. hahaa. sampai kat ujung nana leh cakap aku mane pernah lalu gelap2 kat ctu, cibai jee! Pas anta helmet tu, nak kua dari kawasan uma tu nampak sorg laki china men msg dlm gelap sorg2, terkejot aku, hahaaa! Cian die, die pon terkejot. Ni tempoh lagi satu kawasan gelap, ade due org laki india follow kiterang, aku pon bwak moto laju2, nasib bek tak ape2. hahaa. papepon hari penuh cabaran ni :)